Skip links

In de schoenen van je klant

In de schoenen van je klant

Goed contact met je klanten is als zuurstof voor je onderneming. Of het nu online of in levenden lijve is, elke interactie met een klant is een moment van de waarheid. – Lever je ècht de service die je belooft? – Kan de klant vinden wat hij zoekt? – Is het duidelijk wat je verkoopt?

De klantreis is een gereedschap dat de meesten kennen als een marketingtool. In deze webinar laten we zien dat je het ook als strategisch middel kunt inzetten om je bedrijf klantgerichter te maken. Vind je klanttevredenheid belangrijk? Dan wil je deze interactieve webinar van een uur niet missen: – Je krijgt de essentiële bouwstenen van een klantreis helder in beeld – We laten zien hoe je eenvoudig het “klantbewustzijn” bij je mensen kunt vergroten – Je hoort van mede-ondernemers hoe zij werken aan hun ideale klantbeleving.

Naderhand ontvang je uiteraard al het beeldmateriaal in een overzichtelijke pdf. En als bonus krijg je ook een klantreis template met prikkelende vragen zodat je direct aan de de slag kunt met je eerste eigen interne klantsessie.

Datum van deze seminar:
09-03-2021

Aanvangstijd:
16:00

Over de spreker: Thomas Platzer heeft 15 jaar ervaring als procesbegeleider van vernieuwing en innovatie in het bedrijfsleven. Zijn werk met klanten wordt gekenmerkt door zijn aanhoudende nieuwsgierigheid naar mogelijkheden.

Vanuit een unieke achtergrond als ingenieur, stand-up comedian en zelfstandig ondernemer, heeft hij geleerd hoe je gestructureerd kunt werken aan het realiseren van innovatieve ideeën.

Als strategisch adviseur werkt hij samen met MKB ondernemers aan het realiseren van hun langetermijnvisie. Daarbij zet hij de mentaliteit en tools in, die de groei mogelijk maken van succesvolle start-ups en scale-ups.

Download de presentatie slides
Download de Klantreis hand-out

Bekijk de volledige seminar

Leave a comment